Insydd snart...eller?

Så var man på plats då...både Lisa och jag!!

Allt var sig likt inget hade förändrats på de 34 timmar jag varit härifrån!!!

Har nu tänt en eld i spisen för det är ganska kyligt inne men det är knappast nåt alternativ och sova utomhus för det blir nog kallt där också så småningom....sen sprakar det ju så mysigt från elden...ger en fantastisk torpkänsla!!!

Ska försöka komma i säng tidigt ikväll och spara ihop lie på sömnkontot, kan ju behövas inför midsommaren!!! Har för övrigt redan reglat dörren så det är ingen idé att försöka ta sig in!!!

För en stund sen satt jag och tittade lite på teve...författarporträtt med Ingela Agard...nu läser jag i
Aftonbladet att hon dog idag.....

Nej...nu mot sängen och boken....Tyskungen av Camilla Läckberg...mina vänner tycker att jag är galen som bor här i torpet alldeles ensam skulle jag sen berätta att jag dessutom läser deckare då syr dom väl in mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback