Är det någon där?

Inte värd att offra tid på...tycker jag!


av Marian Keyes....hon har överträffat sig själv denna gång och då menar jag tyvärr inte nåt positivt!

Jag tror att jag läst samtliga hennes böcker och tyckt att de varit riktigt underhållande men denna....den läste jag bara slut genom ren och skär envishet!

Det är samma dravel genom hela boken och den är tjock...just nu känns det som att jag aldrig mer kommer att läsa en bok av henne!!

Den handlar givetvis om en av systrarna Walsh från Irland som träffar sin drömman och senare blir änka genom en bilolycka. Hon försöker på kontakt på alla möjliga vis med honom på andra sidan genom medier och annat medan hon jobbar på ett kosmetikaföretag på PR-konsult.

Nej....denna bok bör bara läsas när all annan litteratur är slut!

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag läste Vattenmelonen lr va den hette för flera år sen, sen läste jag en till av henne..o säger som viket jäval dravel, så nu vågar jag mig inte på mer av henne..C ya..

Postat av: Anna

Hehe va bra =)

Klart vi gör det hehe.. Kristian sa idag att ja skulle ta bussen ut om ja hade tråkigt om dagarna hehe!!



Ååh ja som hade tänkt läsa just denna bok ikväll.. Hmm får börja på någon annan då =P



Stoooor Kram

2008-07-15 @ 17:29:04
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Anna

Va gulligt av dig =)

Vet att du är super på att lyssna å ge råd ;)

Skulle va trevligt med en vin-kväll utan Kristian =P

Massa kramar =)

2008-07-16 @ 21:40:51
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag fattar vad du menar med denna bok...

Jag har läst den på engelska, för den fanns inte på svenska då, men jag tror inte att den kan vara bättre på svenska...



Nu är det bara 10 långa eller korta veckor kvar, vet inte om det kommer gå super fort eller snigla ner det som bara den... Och tack för att du stöttar när det är svårt...=)



Kramar Johanna

2008-07-27 @ 09:15:55
URL: http://johannakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback