Julkortstider stundar!

Jag älskar alla typer av kort, köper så fort jag hittar såna jag tycker är vackra eller på nåt vis tilltalar mig. Med andra ord har jag en ganska diger samling julkort! (och andra vykort) Närmare bestämt en hel skokartong full, ändå var jag tvungen att köpa mig ett gäng när dotra och jag var till Stockholm i oktober.

Min vana trogen gick vi ju till Drottninggatans bok och papper, eller nåt liknande, ligger på högra sidan av Drottninggatan om man går från  Åhlens mot Gamla stan. Har Ni aldrig varit dit bör NI absolut göra ett besök nästa gång Ni kommer till Hufvudstaden.

Butiken är en liten oas om man som jag älskar böcker och kort och annat smått och gott! Den är synnerligen prisvärd...glöm för all del inte att gå ner i källaren där massor av reavaror finns samt en massa saker om man är intresserad av scrapbooking!

Nu ska dom dock skrivas, alla julkorten, men vilka ska man skicka till...för de man mottager har onekligen minskat rejält i antal...förmodligen gör jag som vanligt....


Kommentarer
Postat av: Cattis

ah den kom redan idag...håller helt o hållet med, jag har sparat alla vykort barnen fått under åren i diverse kartonger..ett mail med julhslning är inte lika personligt.Cyaaa...

Postat av: Anna

Haha capleton från Jamaica kommer till konrad imorrn å spelar =P



Ja här om dan kunde ja inte heller kommentera eller ens skriva ett inlägg

2008-12-03 @ 19:48:54
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback