Bloggbefriad helg!

Undrar om det är för att världen utanför ropar mycket högre än internetvärlden?

Jag har ingen som helst blogginspiration....ingen inspiration för övrigt heller om jag ska vara ärlig!!!!

Ikväll ska jag dock sätta mig och skriva lite julkort....undrar vilka som ska få ett riktigt...ett med snigelpost????



Nu verkar det inte ens som attd et går att publicera bloggar...så kanske det är hela bloggvärlden som stannat till!!!
Utom då Blondinbella som jag är helt säker på att jag läste om i höstas att hon skulle sluta blogga för att leva i riktiga världen med skola och allt...hon bloggar för fullt såg jag häromdagen!! Fråga mig dock inte om vad hon bloggar fär det är för mig totalt ointressant!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag ska oxå komponera ihåg några julkort som jag sänder till väl utvalda människor!! :o)

Postat av: Ingrid

Mina julkort går iväg i dag! Läste att Blondibella bloggar 3 min varje dag på TV400. Hur kan en liten blond tjej i 18-årsåldern väcka ett sådant intresse? Märkligt!!

2008-12-16 @ 08:47:20
URL: http://dagbok.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback