3 dagars skillnad!

Satt igår och läste lite olika bloggar precis som vanligt innan jag går och lägger mig och hamnade då hos CAT och fick se ett foto hos henne och insåg vilken form av vintermisär jag som västeråsare lever i...jag vill ju också ha massor av snö!!!!

I måndags var jag väl lite nöjd då såg det ut så här...



Ja, Ni får ju titta bakom min amaryllis förstås!

Idag ser det ut så här....



Funderar på om man skulle skaffa sig en vit gran istället....grönskan finns ju redan utomhus!!!

Kommentarer
Postat av: anne

Jag försöker klura på var du bor, men får inte till det..Är det Rekylgatans höghus i bakgrunden?

Postat av: anne

Hmmm...På väg mot Stenby (heter det så, obs-varuhuset)?



Försök lista ut var jag bor du! :) Det framkommer nog ganska snart i bloggen!



Här ska sättas fart. Jag tog en tupplur efter att jag kört man en vända till stationen och sedan äldsta sonen och så var inte ICA öppet än... Jag åkte hem och la mig på soffan!

2008-12-19 @ 10:35:16
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Micke

Här spöregnade det i går eftermiddag/kväll så mycket av det vita är borta. Plusgrader tidigare i veckan gör ju sitt med. Gator/vägar är bara blankis..

2008-12-21 @ 09:45:15
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback