Hemma igen!

Vi har haft en underbar helg i torpet! Otroligt vackert väder, nästan högsommarvärme så jag tror att vi bättrat på brännan lite igen vilket kunde behövas för den man slet för att få i Turkiet den är ju nästan borta!

Vi var till skogen igår ett par timmar och lyckades få ihop kantareller så det räckte till sås på kvällen då goda vänner kom ut och hälsade på! Hittade också en hel del Karl-Johan som det var tänkt att jag skulle göra pastasås på ikväll men eftersom Lisa valde att gå och gömma sig och vägra komma in så blev det sent innan vi kom hem så det blev en kebab istället!

På eftermiddagen idag kom äldste sonen ut tillsammans med KH och Anna. Den sistnämnda valde att stanna kvar när killarna åkte till stan för att börja jobba...vi skulle ju åka till stan bara Micke kom ut efter jobbet men som sagt Lisa ville inte till stan! Jag ger mig den på att hon kan veckodagarna för alla andra kvällar då kommer hon hem prick åtta på kvällarna men icke på söndagar!!

Ja, ja...nu är vi hemma allihopa och det börjar definitivt bli sängdags!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha..ja katter är bra finurliga tror jag..C yaaa..

Postat av: Anna

Haha men kött gillar jag ju till tusen.. Som jag sa så var till och med potatisen god =P

2008-08-25 @ 12:17:57
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha tror det ja å.. visste att som skulle ta bort bussen här, men inte när.. suck! =P

2008-08-25 @ 15:55:32
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback