Oj...ibland räcker inte tiden till!

Inte orken heller!

Trots att nu skolan började och alla kom hemifrån så har jag inte riktigt orkat blogga.

Vad händer hos Kajsalisa nu då?

Till att börja med så har jag börjat på en kurs där jag med hjälp av Försäkringskassan och Arbetsförmedligen ska reda på hur mycket jag orkar jobba och vad jag kan jobba med. Kursen kommer att pågå fram till slutet på november och det är ingen stress med att komma ut på en arbetsplats. Det går mycket ut på att ordna nåt som fungerar i längden så de slipper se en igen. Jag gillar den tanken måste jag erkänna! Senast idag var jag på en träff med min handläggare på AF och det kändes hur bra som helst.

Annars har livet sin gilla gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback