Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Iréne

Hej Kajsalisa
Jag har varit inne på din blogg hur många gånger som helst. Ser att du inte tänker fortsätta med din dgbok. Jag har skrivit inlägg tidigare.
Jag vore väldigt tacksam om du ville kontakta mig.
Mamma har nu som din mamma säger "tankat" två gånger nu. Jag vet inte alls hur du har det nu och vill absolut inte KLAMPA in...men du var den första som jag hörde om myelofiros ifån. Snälla hör av dig till mig. Om inte Kajsalisa läser sin blogg längre så kanske det finns någon annan som kan kontakta mig genom hennes blogg.
Kram Iréne

2006-03-31 @ 22:26:04
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback